Uitslagen pati毛nt tevredenheidsonderzoek Online Inzage dossier
Pati毛nt tevredenheidsonderzoek Online Inzage dossier
Graag delen wij de uitkomsten van het tevredenheidsonderzoek Online Inzage:
81% van de deelnemende pati毛nten hebben online hun medisch dossier bekeken
89% van de deelnemende pati毛nten vindt het makkelijk om hun medisch dossier in te kijken
82% van de deelnemende pati毛nten ervaart het ook als een veilige omgeving
Merendeel van de deelnemende pati毛nten geeft aan door de online diensten minder telefonisch contact met de huisartsenpraktijk te hebben. De online diensten ervaren zij als positief tot zeer positief.
Punten ter verbetering uit de enqu锚te:
路 Meerdere personen op 茅茅n email-adres. Dit is helaas niet mogelijk bij onze productaanbieder
路 Leeftijd 18+
路 Meldpunt voor vragen:
o Pharmeon helpdesk is hiervoor bereikbaar via helpdesk@pharmeon.nl
o Hulp bij bibliotheek Sint-Michielsgestel bereikbaar op 073 680 29 70
maandag t/m vrijdag tussen 13.00-17.00 uur voor het maken van een afspraak
Punten van aandacht n.a.v. individuele opmerkingen:
路 Telefonisch moeilijk om een afspraak te maken bij een huisarts, assistente wil reden weten of afschepen met een ander voorstel -> Mogelijkheid tot afspraak via Uw Zorg Online
路 App/site loopt vaak vast -> Meldingen via helpdesk@pharmeon.nl
路 Bloeduitslagen overzichtelijk en uitleg uitslagen referentiecijfers ontbreken -> Huisarts noteert beleid in dossier
路 Medicatie dosering klopt niet -> Dit graag doorgeven via e-consult
路 Inloggen voor kinderen/mantelzorger -> Helaas voorlopig niet mogelijk